Перше півріччя 2012 року: стабільний розвиток, прогноз на рік підтверджено

Сер 8, 2012
  • Обсяг продажів: 44,1 млрд. шв. франків, органічне зростання: 6,6%, реальне внутрішнє зростання: 2,9%.
  • Прибуток від торговельних операцій: 66 млрд. шв. франків (+6,3%), норма прибутку: 15,0%, (-10 базисних пунктів).
  • Органічне зростання на ринках, що розвиваються, склало 12,9 і 2,6% на розвинених ринках.
  • Базовий дохід на акцію: 1,63 шв. франка, що демонструє зростання на 12,4% у постійній валюті.

    Операційний потік грошових коштів Групи склав 51 млрд. шв.франках, що більше результату за перше півріччя 2011 року, коли цей показник склав 21 млрд. шв. франків.

  • Прогноз на 2012 рік підтверджений: органічне зростання очікується на рівні 5-6%, прогнозується покращення норми прибутку та підвищення базового доходу у розрахунку на акцію в постійній валюті.

 

Пол Бюльке, головний виконавчий директор НЕСТЛЕ С.А.: «Ці результати показують, що наші стратегічні плани як ніколи актуальні в умовах «нової реальності». Вони демонструють нашу дисципліну у виконанні планів і те, що ми приймаємо правильні рішення в правильний час. Ми продовжуємо впроваджувати інновації по всьому світу як в продуктах масового споживання (PPP), так і в преміальному сегменті. Ми постійно відкриваємо нові «шляхи на ринок» для залучення нових споживачів і використовуємо нові засоби комунікації для посилення нашої взаємодії зі споживачами. Цей підхід забезпечує прибутковий ріст як на розвинених ринках, так і на ринках, що розвиваються. Досягнення зростання по верхній межі прогнозу і покращення норми прибутку торгових операцій в поєднанні з нашою концентрацією на ефективності використання капіталу дозволяють нам знову підтвердити прогноз на рік».

 

Вевей, 9 серпня 2012

 

  • У першому півріччі 2012 року органічне зростання Групи НЕСТЛЕ склало 6,6%, з яких 2,9% припали на реальне внутрішнє зростання і 3,7% були забезпечені ціновим зростанням. Вплив курсів обміну валют знизився на 1,8%. Придбання за вирахуванням реалізації активів забезпечило 2,7%. Сумарні продажі Групи зросли на 7,5% до 44,1 млрд. швейцарських франків.
  • Як і очікувалося, зростання витрат на виробництво призвело до зростання собівартості товарів, що продаються на 50 базисних пунктів. Ефект від цього процесу вдалося пом'якшити за рахунок застосування «Програми постійного вдосконалення» у всіх наших структурах і видах діяльності, а також за допомогою періодичної корекції цін.
  • Витрати на дистрибуцію знизилися на 30 базисних пунктів в основному за рахунок сукупного ефекту маркетингового комплексу та оперативних дій.
  • Витрати на маркетинг і управління знизилися на 20 базисних пунктів. Витрати на маркетинг, орієнтований на споживача, виросли в постійній валюті, що збільшило дохід від інвестицій в наші бренди і дозволило підтримати запуск продуктів на глобальному рівні.
  • Ми продовжили інвестиції в наукові дослідження і розробки (інвестиції збереглися на рівні 1,6% від обсягу продажів) для розвитку наших інновацій.
  • Прибуток від торговельних операцій Групи склала 6,6 млрд. швейцарських франків, що на 6,3% більше результату за перше півріччя 2011 року, що склав 62 млрд. швейцарських франків. Норма прибутку досягла 15,0%, що відповідає нашим очікуванням підвищення показника в другому півріччі.
  • Чистий прибуток склав 5,1 млрд. швейцарських франків, що на 8,9% більше попереднього результату в 4,7 млрд. швейцарських франків.
  • Базовий прибуток на акцію зріс до 12,4% у постійній валюті. Заявлена БПА склала 1,61 швейцарського франка, що на 10,3% більше результату в 1,46 швейцарського франка, досягнутого в першому півріччі 2011 року.
  • Операційний грошовий потік групи склав 5,1 млрд. швейцарських франків. Удосконалення діяльності та оборотного капіталу дозволило поліпшити цей показник в порівнянні з першим півріччям 2011 року, коли він склав 2,1 млрд. швейцарських франків.

Зона Європа

Обсяг продажів склав 7,4 млрд. шв. франків, органічне зростання: 2,4%, реальне внутрішнє зростання: 0,1%. Маржа 15,4%, -100 базисних пунктів.

Основним внеском у зростання зони у середовищі, що погіршилося протягом року, особливо в Південній Європі, стало впровадження інновацій та розвиток продуктів масового споживання (PPP), а також преміального сегменту. Загалом, зоні вдалося утримати частку ринку, досягнуту в 2011 році.

Зокрема, у Центральній та Східній Європі ринки України, Адріатики та Румунії продовжили демонструвати стійке зростання.

Мауріціо Патарнелло, генеральний директор Nestle в Україні та Молдові: «У складних економічних умовах компанія досягла прогнозованих показників зростання у першому півріччі 2012. Перша половина року супроводжувалася високими показниками продажів, особливо напоїв, кулінарнії, Nestle Professional та кормів для тварин. Незважаючи на значне уповільнення української економіки, в порівнянні з більш динамічним періодом в 2011 році, наші бренди довели ще раз свою маневровість та переваги для споживачів. Ми наростили частку ринку практично у всіх категоріях, зокрема в напоях, кондитерці та кулінарії. Це стало можливим завдяки нашому портфоліо, який більш ніж удвічі складається з продуктів масового споживання за доступною ціною. Гарне зростання та контроль всіх наших витрат забезпечили значне поліпшення операційного прибутку в порівнянні з 2011 роком. Програма постійного вдосконалення сприяла досягненню економії в структурі витрат та забезпечила конкурентні позиції у всіх напряках бізнесу».