Nestlé та Google запустили нову кампанію для KitKat “Моя перерва з YouTube”

Тра 21, 2015

 

Nestlé та Google запустили нову глобальну цифрову кампанію, щоб допомогти споживачам швидко знаходити топові відео на YouTube з телефону поки вони насолоджуються перервою з KitKat.

Використовуючи пошукову функцію Google voice споживачі по всьому світу зможуть сказати “Ок Google, YouTube my break” (Моя перерва з YouTube) через будь-який телефон із системою Андроїд або інший гаджет, де встановлено додаток Google. Після перегляду короткого відео від KitKat, вони зможуть побачити перелік топових YouTube відео і зможуть поділитися цим контентом з друзями через соціальні мережі.

У Великобританії та Ірландії Nestlé випустили на ринок лімітовану серію батончиків, на яких класичний логотип KitKat було замінено на “YouTube Break” у межах глобальної кампанії бренду KitKat “Святкуй перерву” (Celebrate the Breaker’s breaks).

У результаті партнерського проекту Nestlé та Google у 2013 році, Google назвав останню версію своєї операційної системи Android “KitKat”.