«Якість продуктів, якість життя»: святкуємо 150 років Nestlé

Січ 14, 2016

1867 рік, Швейцарія. Новонародженій дитині не вистачає материнського молока, що дуже страшно в ті часи, коли немовлята помирають від недоїдання через брак якісних замінників грудного молока. Генрі Нестле вивчає проблему і годує дитину своєю новою сумішшю для новонароджених «Молочне борошно» (“Farine Lactée”). Це – єдиний продукт, який хлопчик може споживати. І він виживає.

 

Чутки про успіх Нестле швидко розлетілися, а завдяки своїй цілеспрямованості, відданості справі та новаторському духу він створив успішний бізнес. Інноваційний винахід Нестле, що врятував багато життів, є моделлю усього, чому от уже 150 років слідує компанія Nestlé, розуміючи та передбачаючи мінливі потреби споживачів.

Зараз люди по всьому світу споживають більше одного мільйона продукції Nestlé щодня. Компанія працює більше, ніж у 197 країнах та працевлаштовує майже 340, 000 людей. Це - далеко від маленького бізнесу який заснував Генрі Нестле в місті Вевей у Швейцарії. Але компанія Nestlé досі використовує його цінності, його відоме «гніздо» на логотипі, та його штаб-квартиру в місті.

Зростаючи в індустріальний час

Насправді історія Nestlé починається в 1866 році, коли «Англо-Швейцарська компанія» перша в Європі запустила виробництво згущеного молока, ще один рятувальний продукт в час, коли не було холодильників. Тоді молоко швидко псувалось при транспортуванні. В 1905 році ця компанія об’єдналась з компанією Nestlé, щоб створити «Nestlé та Англо-Швейцарську молочну компанію», до якої Nestlé входила з 1977 року.

Наукова основа виготовлення продукції та сучасні фабрики забезпечили компанії ранній успіх. Залізниці та пароплави дали «Nestlé та Англо-Швейцарській компанії» доступ до міських магазинів по всьому світу, а це, в свою чергу, дозволило кмітливо використовувати сучасні рекламні медіа – газети, журнали, рекламні щити – щоб показати людям переваги своїх продуктів.

 

Це – план успіху, який, окрім деяких необхідних покращень, використовується і сьогодні. Ще однією перевагою продукції Nestlé є зручність. Особливо важливо це було в період Другої Світової Війни, коли жінкам доводилося працювати і люди вимагали продуктів, які можна було б легко приготувати.

З 1938 року люди могли розпочати день з Nescafé, світового лідеру смачної кави миттєвого приготування, шляхом лише додавання гарячої води. З 1948 року вони мали можливість насолоджуватись смаком Nesquik, какао-порошком який легко розчиняється в холодному молоці. А з 1957 вони могли завершити день пастою Maggi «готова страва» в банці, яка мала величезний успіх.

Полегшення навантаження на кухні

Банки не були новинкою, але поживні страви в банках – були. І саме це стало сегментом Nestlé, що швидко розвивався. У таких продуктів був тривалий термін придатності, їх легко було розігріти та з’їсти, або навіть насолоджуватися холодними. Також банки легко було транспортувати, тож їх можна було споживати в поході, наприклад, разом із чашкою Nescafé. Такі продукти допомагали формувати сучасний світ і життя вже не було таким як раніше.

 

З 1960-х можна було насолоджуватись зручними замороженими продуктами Nestlé та морозивом, які компанія ввела, коли домашні холодильники та морозилки стали популярними. У 1986 Nestlé зробила крок вперед створивши власну проривну систему Nespresso, яка змінила спосіб сприйняття преміум-кави.

Nespresso – це ще одна інновація Nestlé, яка поліпшує якість життя людей усюди щодня. Робити це приносить задоволення, емоцію, яку ми асоціюємо з смаком шоколаду. Nestlé вперше увійшла в цю галузь бізнесу в 1904 році, коли взяла на експорт Peter & Kohler, а пізніше додали такі бренди як Cailler і KitKat.

 

Усвідомлене харчування: майбутнє їжі

Сьогодні бізнес Nestlé налічує напої, воду, молочну продукцію, кондитерські вироби, засоби для догляду за тваринами, та навіть для догляду за шкірою. В 2011 році компанія зміцнила свою лідерську позицію у Здоровому Харчуванні та Добробуті створивши науковий підрозділ Здоров’я Nestlé, щоб покращити корисні поживні продукти, які забезпечують, наприклад, оптимальне ментальне здоров’я, або здорове старіння.

 

Ці інновації допоможуть Nestlé у вирішенні глобальних проблем недоїдання, зростання та старіння населення і ожиріння. Така пристрасть до поживного харчування підсилює бажання покращувати продукти шляхом зниження рівня солі, цукру та насичених жирів та наповненням їх вітамінами, мінералами, овочами та цільними злаками.

Маючи досвід у 150 років, компанія Nestlé переконана в тому, що для тривалого процвітання, потрібно створювати цінності для споживачів та акціонерів і суспільства в цілому. Це переконання плекає цінності Генрі Нестле, а компанія Nestlé сподівається на наступні 150 років «Якість продуктів, якість життя!».