Sort by
Sort by

NESCAFE святкує 75-річчя!

Минуло більше півстоліття, відколи в Nestle народилася ідея, що вирішила проблему залишків непроданої кави. Сьогодні бренд Nescafe є одним з найулюбленіших напоїв у всьому світі і святкує свій 75-річний ювілей.

Близько 5500 чашок розчинної кави Nescafe усіх видів купують щосекунди в усьому світі.

«Ми святкуємо багату історію Nescafe, першої у світі розчинної кави, що зберегла в собі аромат справжньої кави. За останні 75 років з жерстяної банки кави бренд перетворися на цілий ряд продуктів та обладнання», - говорить Карстен Фредхолм, голова Стратегічного відділу напоїв. - “Nescafe представлений у більш ніж 180 країнах і ми прогнозуємо подальше зростання продажів, оскільки напій продовжує займати лідерські позиції у категорії кавових напоїв» - додає він.

Інновації з самого початку

У 1929 році Луі Дапле, тогочасному виконавчому директору Nestle його колишнім роботодавцем - the Banque Francaise et Italienne pour l’Amerique du Sud - було запропоновано цікаве завдання. Після краху Уолл Стріт та колапсу цін на каву на складах у Бразилії залишилося дуже багато непроданої кави. У Nestle запитали, чи може компанія перетворити ці залишки на «Кубик розчинної кави» та продати споживачам.

Хімік Макс Моргензалер приєднався до компанії, щоб допомогти у пошуках вирішення цього завдання. Після трьох років досліджень працівники компанії дійшли висновку, що cafe au lait – кава, змішана з молоком та цукром, зберігає смакові якості довше, якщо перетворити мікс інгредієнтів на порошок. Але цей порошок було не так легко розчинити, а молоко і цукор додавали складнощів у процес виробництва.

Народження Nescafe

Проте, доктору Моргензалеру вдалося з’ясувати, що смак та аромат кави краще зберігаються у каві з солодким молоком, ніж з молоком без цукру. Він також дізнався, що кава довше зберігається після обробки високою температурою та тиском. Доктор Моргензалер дійшов висновку, що основний секрет зберігання аромату кави – це створення розчинної кави з достатньою кількістю вуглеводів. Такий підхід був оригінальним і відрізнявся від тодішніх стандартів. Через рік він використав спеціальну технологію для того, щоб виробити порошок, який мав усі необхідні якості. Продукт був представлений керівництву Nestle як зразок розчинної кави.

Минуло два роки. 1 квітня 1938 року розчинний кавовий продукт під назвою Nescafe увірвався на ринок Швейцарії. На фабриці у місті Обр Nestle запустила масштабну лінію з виробництва кавового екстракту та сушіння кавових зерен методом розпилення. Через 2 місяці бренд вийшов на ринок Великобританії, а у 1939 Nescafe з’явився у США. У квітні 1940 року Nescafe вже можна було знайти у крамницях 30 країн світу.

Nescafe під час військових дій

Під час Другої світової війни більш ніж три чверті продукції Nescafe продавалося у Швейцарії, Великобританії та США. Строк придатності розчинної кави, який був довшим, ніж у заварної, додав популярності продукту, а об’єм продажів зріс у двічі. Основна частина продукції Nescafe була надана для поставки американським військам. Два заводи з виробництва кави було збудовано в Америці, щоб задовольнити попит місцевого населення.

Основні етапи розвитку бренду

У 1952 році завод Nescafe у Сан Мене (Франція) запровадив інновацію – продукт, що не потребував додавання вуглеводів. Протягом 60-х років продукт з’явився у Європі та в Японії у скляній банці, яка довше зберігає свіжість продукту. У 1965 році бренд ввів на ринок ще одну інновацію – сублімовану розчинну каву Nescafe Gold Blend.

Протягом десятиліть Nescafe розширив лінійку своєї продукції та додав кавові напої, створені за новими рецептами – Nescafe Decaffeinated, Nescafe Gold Espresso, Nescafe Frappe, Nescafe Cappuccino та Nescafe Ready-to-Drink.

У 90-х роках дослідники розробили формулу самоспінення, що значно покращило текстуру молочної піни і до сьогодні використовується у Nescafe Cappuccino.

Технічні інновації

Компанія Nestle не зупинялася та йшла далі і далі у своїх інноваціях. У 2006 році на полицях магазинів Швейцарії, Німеччини та Великобританії з’явилась автоматична кавоварка Nescafe Dolce Gusto. А роком пізніше вона з’явилась і в Іспанії. «Домашня кав’ярня» може переключатися з гарячого режиму на холодний. Капсули Nescafe, Nestea та Nesquik доступні для 5 видів кавових автоматів: Melody, Circolo, Piccolo, Fontana та Creativa.

Через два роки Nescafe Barista, що ексклюзивно представлена тільки в Японії, була розроблена як єдина кавоварка у своєму роді, у якій використовується розчинна кава.

Nestle Professional, бізнес Nestle що працює із закладами громадського харчування, є також досить сильним джерелом для інновацій Nescafe, пропонуючи три напрямки рішень гарячих напоїв Nescafe Alegria, Nescafe Milano та Vaggi від Nescafe. Ці системи зараз встановлені у 400 тис. точок продажів по всьому світі, наливаючи 175 чашок кави щосекунди.

Останньою інновацією стала кавова машина Nescafe Milano Lounge, спроектована, щоб надати широкому колу операторів громадського харчування можливість конкурувати у категорії кави у швидко зростаючому секторі самообслуговування.

Nescafe. Плани на майбутнє

Компанія Nestle також домоглася значного прогресу у сфері відповідального ставлення до сільського господарства, постачання, виробництва і споживання через свій ланцюжок поставок кави. У 2010 році у Мехіко компанія презентувала план розвитку Nescafe Plan. Він – частина глобального плану «500 мільйонів інвестицій у каву», що буде виконаний до 2020 року.

План включає в себе ряд глобальних завдань, які повинні допомогти Nestle у подальшій оптимізації ланцюга постачання кави, в тому числі у збільшенні кількості прямих закупок а також програми технічної допомоги фермерам. Згідно з планом, Nescafe націлено придбати більше ніж 180 тис. тон кави у 170 тис. фермерів до 2015 року.

Nescafe в Україні

На початку 90-х кава Nescafe Classic та червона кружка Nescafe стає знайомою кожному українському шанувальнику кави. Cьогодні українські споживачі мають можливість насолоджуватися Nescafe на будь-який смак – Nescafe Classic, Nescafe Gold, Nescafe Cup Colombie, Nescafe Espresso.

Незважаючи на великий вибір кави на ринку, більшість українців залишаються вірними смакові, що вподобали з першого ковтка. І не дивно, адже Nestle ніколи не зраджувала традиціям якості, започаткованим багато років тому. Більше того, завдяки постійним інноваціям компанія щороку удосконалює технології, щоб завжди пропонувати своїм шанувальникам неперевершені смак та аромат. Так, у 2010 році Nestle і виробник побутової техніки Krups представили в Україні систему приготування напоїв Nescafe Dolce Gusto. Унікальною пропозицією стала кава Nescafe Green Blend, у якій міститься на 70% більше антиоксидантів, ніж у відомому своїми антиоксидантними властивостями зеленому чаї, яка відразу завоювала прихильність українських жінок.

Бренд Nescafe бере активну участь у соціальному житті, п’ятий рік поспіль підтримуючи молодь у проекті Nescafe Idea X, переможці якого отримують грошовий грант на реалізацію творчих, соціальних та бізнес ідей.

У цьому році Nestle відзначає в Україні 75 років кави Nescafe. До свого ювілею компанія перетворила Майдан Незалежності на справжній музей кавового мистецтва. На центральній площі міста кияни та гості столиці матимуть можливість оглянути виставку арт-об’єктів «Історія Nescafe», пригоститися святковою порцією кави та долучитись до встановлення рекорду України з найбільшої кількості випитих чашок кави.