Нове обличчя відомого бренду

Лип 23, 2011

Вермішель ТМ «Мівіна», яку полюбляють українські споживачі, тепер у новій упаковці та з оновленою рецептурою.

Визнаний експерт в галузі раціонального харчування та здорового способу життя – найбільший у світі виробник продуктів харчування та напоїв – швейцарська компанія Nestlé S.A., котра придбала ТОВ «Техноком» торік, реалізує стратегію розвитку торгової марки «Мівіна», впроваджуючи корпоративні стандарти якості. На прилавках магазинів з'явилася оновлена вермішель «Мівіна» в пакетах та термостаканах. Подібні зміни чекають і на інші продукти: картопляне пюре, яєчну локшину та приправу.

Споживачі мають можливість оцінити вдосконалену рецептуру вермішелі «Мівіна». Завдяки тому, що вміст зелені та овочів був збільшений вдвічі, смак продукту став більш насиченим.

Геннадій Радченко, директор відділу корпоративних зв’язків та комунікацій Nestlé в Україні та Молдові: «Мівіна – унікальний бренд з величезним потенціалом. Для забезпечення його повномасштабного розвитку нам необхідно враховувати кілька важливих моментів. Продукція повинна завжди бути високоякісною, а її склад збалансованим, зовнішній вигляд привабливим і відповідати сучасним потребам ринку. Минулого року ми розпочали серйозну роботу над вдосконаленням бренду, зберігаючи те, що так полюбляють українські споживачі – відмінний смак та зручна упаковка. Сьогодні споживачам запропонована оновлена вермішель швидкого приготування з поліпшеною рецептурою».

Розробляючи новий дизайн упаковки, фахівці намагалися зберегти улюблену кольорову гамму. Упаковка стала яскравішою, сучаснішою та дуже «апетитною». Весь асортимент продукції має індивідуальні особливості, щоб кожен міг знайти на полицях у супермаркеті саме те, що йому подобається. Оновлений логотип гармонійно вписався в новий дизайн упаковки.

На упаковці розміщено інформацію про стандарти якості та безпеки на виробництві, технології виробництва та інгредієнти, що використовуються. Вермішель виготовляється із відомих усім продуктів (борошно, вода, сіль, рослинна олія, овочі, зелень) з використанням традиційних методів термообробки – пропарювання та обсмажування.

Світлана Кобзаренко, менеджер групи торгових марок відділу кулінарії: «Споживачеві необхідно більше інформації про якість і безпеку продукту. Тому ми розмістили на упаковці основну інформацію про контроль якості, систему безпеки та технологію виготовлення. А ще важливо, що це перший продукт із усього асортименту «Мівіни», на упаковці якого з'явився нутриціологічний компас Nestlé®, який допоможе зорієнтуватися в світі продуктів і зробити правильний вибір».

Сьогодні «Мівіна» – лідер українського ринку дегідрованої кулінарії. Щорічно під цією торговою маркою в Україні випускається близько 40 тисяч тон продукції. Щодня українці вживають до мільйона порцій вермішелі «Мівіни», а до супів додають 1,2 мільйони ложок приправ.

Довідка:

Nestlé – найбільший виробник продуктів харчування у світі. Штат компанії налічує 280 тисяч працівників. Сьогодні Nestlé належать 449 заводів у 83 країнах. Річний обсяг продажів Nestlé у світі сягнув у 2010 році 109,7 млрд. швейцарських франків. Продукція Nestlé представлена на ринках напоїв, кондитерських виробів, кулінарних продуктів, дитячого та спеціального харчування, заморожених продуктів, морозива, готових сніданків, мінеральної та столової води, а також кормів для домашніх тварин. Крім виробництва продуктів харчування, Nestlé володіє акціями підприємств парфюмерно-косметичної промисловості.

Nestle розпочала свою діяльність в Україні у 1994 році з відкриття представництва. З того часу компанія просуває такі міжнародні бренди, як NESCAFÉ, Nesquik,, Nuts, Friskies, KitKat та ін. У 1998 році Nestlé S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч». У травні 2003 року в Києві засновано ТОВ «Нестле Україна». У кінці 2003 року Nestlé S.A. придбала 100% акцій підприємства «Волиньхолдінг» (ТМ «Торчин»). В 2010 році Nestlé S.A придбала ТОВ «Техноком», виробника продуктів швидкого приготування під ТМ «Мівіна».

Бізнес Nestlé в Україні представлений такими напрямами: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи), дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корм для домашніх тварин, морозиво.

Загальний об`єм продажів Nestlé в Україні склав 4,016 млрд. гривень. Зростання продажів досяг 30,5%. У 2010 році підприємства Nestlé в Україні виплатили до державного бюджету 325 млн. гривень різних податків і зборів. З 2004 року Nestlé S.A. інвестувала в економіку України 2,5 млрд. гривень.

За детальнішою інформацією, звертайтесь до:
Геннадія Радченко
Директору з корпоративних питань
Nestlé в Україні та Молдові
Тел. (044) 496 10 31