Будівельники розв'язки на Подолі зустріли світанок за чашкою кави NESCAFE Classic

Жов 10, 2012

У минулі вихідні ТМ NESCAFE Classic пригостила будівельників транспортної розв'язки на Поштовій площі у Києві ароматною вранішньою кавою. Акція пройшла біля незвичайного годинника NESCAFE Classic, що показує час до світанку.

Будівельники, які день у день спостерігають за дією годинника, отримали чудову можливість зустріти схід сонця точно у встановлений самою природою час, відзначивши цю подію чашкою запашної кави NESCAFE Classic. Під час вранішнього кавування багато хто з них зізнався, що саме цей напій їм допомагає підбадьоритися після нічної зміни або ж налаштуватися на робочий лад вранці, одразу після пробудження.

Оригінальний часовий механізм – електронний годинник з фірмовою червоною чашкою – був встановлений на Поштовій площі столиці на початку осені. Він повідомляє киянам не тільки про початок нового дня, але й нагадує про «найбільш ранковий» напій – каву NESCAFE Classic. Його механізм влаштований таким чином, що нова доба починається зі сходом сонця. Програма цього електронного годинника враховує і те, що восени кожного наступного дня сонце встає на кілька хвилин пізніше: коли настає світанок, на табло можна побачити цифру 24:01 або 24:02. Саме так забезпечується точний відлік до сходу сонця наступного дня.

Ранкова чашка кави NESCAFE Classic – це прекрасний спосіб остаточно прокинутися і отримати заряд енергії на весь день. Цей популярний у всьому світі продукт виробляється з добірних зерен робусти, надзвичайно багатих кофеїном. Саме ця особливість напою, що збадьорює, наштовхнула авторів креативної ідеї встановити у Києві унікальний годинник, який показує не реальне час, а час, що залишився до світанку.

«Годинник NESCAFE відраховує час до світанку – моменту, коли життя починає сприйматися по-іншому, – відзначає Оксана Аржаєва, керівник відділу маркетингу напоїв Nestlé в Україні та Молдові. – Ранок – це прекрасний час не тільки налаштуватися на робочу хвилю, але і зробити масу приємних та потрібних справ. Ранкова пробіжка, спільний сніданок з родиною, прогулянка з дітьми в школу – це ті моменти, які роблять наше життя більш повним! Отримати ж необхідний заряд сил та енергії для бадьорого і активного ранку допоможе NESCAFE Classic».

Проект під гаслом «NESCAFE Classic – кава, створена спеціально для ранку» був розроблений агентством Publicis Visage.

Довідка:

Nestlé S.A. (Швейцарія) – найбільший виробник продуктів харчування у світі, що працює на засадах раціонального харчування та здорового способу життя. Штат компанії налічує 325 000 працівників. Nestlé належать 461 заводів у 83 країнах. Річний обсяг продажів Nestlé у світі досяг у 2011 році 83 млрд. швейцарських фраків. Продукція Nestlé представлена на ринках напоїв, кондитерських виробів, кулінарних продуктів, дитячого і спеціального харчування, заморожених продуктів, морозива, готових сніданків, мінеральної та столової води, а також кормів для домашніх тварин. Крім виробництва продуктів харчування, Nestlé володіє акціями підприємств парфюмерно-косметичної промисловості.

Nestlé розпочала свою діяльність в Україні у 1994 році з відкриття представництва. З тих пір компанія просуває такі міжнародні бренди, як NESCAFÉ, Nesquik, Maggi, Nuts, Friskies, KitKat та ін. У 1998 році Nestlé S.A. придбала контрольний пакет акцій ПАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч». У травні 2003 року у Києві засновано ТОВ «Нестле Україна». У кінці 2003 року Nestlé S.A. придбала 100% акцій підприємства «Волиньхолдінг» (ТМ «Торчин»). В 2010 році ТОВ «Нестле Україна» придбала ТОВ «Техноком», виробника продуктів швидкого приготування під ТМ «Мівіна».

Бізнес Nestlé в Україні представлений наступними напрямами: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи),продукти швидкого приготування, дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корма для домашніх тварин, морозиво.

За подальшою інформацією прохання звертатися до:
Геннадія Радченка ,
директора з корпоративних питань
Nestlé в Україні і Молдові
Тел. (044) 490 8000, (044) 496 1031