Впродовж 2014 року 50 тисяч молодих європейців пройшли професійне навчання та отримали роботу завдяки ініціативі «Альянс заради молоді»

Чер 2, 2015
  • Впродовж 2014 року завдяки ініціативі «Aльянс заради молоді» надано 50 тисяч робочих місць та можливості для професійного навчання молоді.
  • Курси професійної адаптації та тренінги сприяють працевлаштуванню.
  • Компанії орієнтуються на програму «подвійного навчання», що сприятиме зменшенню безробіття серед молоді в Європі.

Впродовж року компанії-партнери «Aльянсу заради молоді» підготували навчальні програми та надали робочі місця 50 тисячам молодим європейцям. Це лише половина із запланованого обсягу (протягом найближчих трьох років вони домовились створити 100 тисяч робочих місць). «Aльянс заради молоді» - це бізнес-орієнтована ініціатива, що просуває ідею зайнятості молоді. Ініціативу розпочато компанією Nestlé у 2014 році, а зараз до неї вже приєдналося більше 200 компаній.

Компанії-партнери «Aльянсу заради молоді» взяли участь у більше ніж 5400 заходах із професійного навчання, до програм яких входили ярмарки вакансій, підготовка до інтерв’ю, рекомендації по заповненню резюме та інші способи підтримки молодих випускників.

Віце-президент Nestlé S.A. Луїс Кантарелл: «За рік роботи в «Aльянсі заради молоді» з'явилася певна динаміка. Більше 60% бізнес-партнерів значно покращили практику найму на роботу молоді – зайнятість молодих людей у цих компаніях зросла з моменту їх участі в «Альянсі».

Курси професійної орієнтації та тренінги для отримання роботи
Відповідно до результатів опитування компанією Nielsen, в якому взяли участь 635 керівників та фахівців у галузі людських ресурсів з сімдесяти компаній, що беруть участь у «Альянсі» у 22 країнах Європи, 66% респондентів зазначили, що курси з професійної підготовки та тренінги найчастіше за все допомагають отримати постійну роботу. У багатьох країнах, зокрема на півдні та сході Європи, ще не було організовано процесів подвійної професійної адаптації – поєднання звичайної освіти та набуття професійного досвіду під час роботи.

Партнер «Aльянсу заради молоді», президент Nielsen у Європі Кристоф Камбурнак: «Подвійне навчання допомагає молодим людям отримати досвід та впевненість ще до виходу на ринок праці. Передусім це допомагає поповнити компанії талантами та забезпечити їх кваліфікованими працівниками, які необхідні на ринку. Це важливо, оскільки суспільство змінюється значно швидше, ніж змінюються навчальні програми традиційної освіти. Велика кількість професій, що існуватиме через десять років, сьогодні ще не викладається».

Компанії орієнтуються на програму «подвійного навчання», щоб позбутися безробіття серед молоді в країнах Європи
Створюючи програми «подвійного навчання», партнери «Aльянсу заради молоді» розуміють важливість ролі держави у налагодженні плідних стосунків між компаніями, школами та університетами. Уряди також відіграють провідну роль у просуванні цих схем у великій кількості секторів на території Європи.

Це питання обговорювалось на дебатах у Європейському парламенті. У дебатах брала участь Європейський комісар з питань працевлаштування Маріанна Тіссен, члени Європейського Парламенту, а також молодіжні організації та молодь, що працює у компаніях «Aльянсу заради молоді».

Під час дебатів, Європейський комісар з питань працевлаштування Маріанна Туссен сказала: «Швидке втілення гарантій працевлаштування молоді в компаніях є вкрай необхідним для забезпечення полегшення переходу молоді з університету на роботу. Країни-члени ЄС мають використати цю нагоду, а фінансова підтримка Євросоюзу робить це можливим. Минулого тижня Комісія перерахувала майже один мільярд Євро країнам-членам ЄС, щоб допомогти 650 тисячам молодих європейців знайти роботу, пройти тренінги та курси професійної адаптації або продовжити навчання».

Компанії-партнери «Aльянсу заради молоді» нещодавно створили нові схеми «подвійного навчання» у Європі за співпраці з університетами та школами, але вони часто зіткаються з бюрократичними перешкодами. 26% компаній вважають, що адміністративні зобов’язання є бар'єром на шляху створення нових схем роботи з молоддю. Наприклад, це стосується тривалих процедур отримання дозволу уряду щодо зміни навчальних програм.

Про «Aльянс заради молоді»
У 2014 році компанії-партнери «Aльянсу заради молоді» взяли на себе зобов'язання створити понад 100 тисяч робочих місць для молоді в найближчі роки. Компанії також закликають своїх робітників допомагати молоді у підготовці до роботи, надаючи професійні поради щодо проходження інтерв'ю, написання резюме.

Разом із більше ніж 200 компаніями по всій Європі «Альянс заради молоді» став першим загальноєвропейським бізнес-орієнтованим рухом, метою якого є допомога молодим людям приготуватися до занурення у професійне ділове суспільство та збільшити шанси у здоланні конкурентів на ринку вакансій.

Компаніями-засновниками «Альянсу» стали: рекрутингова агенція Adecco, страхова агенція AXA, міжнародна група продуктів харчування Cargill, логістичні групи CHEP та DS Smith, консалтингова група Ernst & Young, соціальні мережі компанії Facebook та парфумерна компанія Firmenich, компанія з інформаційних технологій Google, виробник продуктів харчування та напоїв Nestlé, дослідницька група Nielsen, комунікаційна компанія Publicis Groupe, технологічна компанія Salesforce, інформаційна платформа Twitter та міжнародна юридична компанія White & Case.