Nestlé запускає програму «Альянс для молоді» в Європі

Чер 23, 2014
АЛЬЯНС ДЛЯ МОЛОДІ: Провідні компанії взяли на себе зобов'язання підтримати ініціативу Nestlé з працевлаштування молоді.

Nestlé, успішно стартувавши з ініціативою з працевлаштування молоді «Nestlé Needs YOUth», що має вирішити проблеми безробіття серед молоді в Європі, створює нову схему взаємодії зі своїми партнерами – «Альянс для молоді» (Alliance for YOUTH).

На сьогоднішній день ініціатива з працевлаштування допомогла майже п’яти тисячам молодим людям знайти роботу або влаштуватись на стажування.

«Альянс для молоді» допоможе звернути увагу компаній, які рішучо налаштовані зробити позитивний внесок, щоб залучити європейську молодь до роботи.

23 червня в Лісабоні президент Європейської комісії Жозе Мануель Баррозу, прем'єр-міністр Португалії Педро Пассос Коельо, заступник прем'єр-міністра Португалії Паулу Порташ та міністр соціальної політики Педро Мота Соарес разом із виконавчим віце-президентом Nestlé S.A., керівником зони Європа Лораном Фрексом та діловими партнерами Nestlé підписали «Європейський альянс з професійного навчання» Європейської Комісії.

«Програма Nestlé «Альянс для молоді», що вже залучила більше 150-и європейських компаній, стала першою загальноєвропейською програмою розвитку бізнесу, націленою підвищити шанси для наших молодих людей у складній ситуації на ринку праці», сказав Лоран Фрекс, генеральний директор Nestlé в Європі.

«Програма Nestlé «Альянс для молоді», що вже залучила більше 150-и європейських компаній, стала першою загальноєвропейською програмою розвитку бізнесу, націленою підвищити шанси для наших молодих людей у складній ситуації на ринку праці» Лоран Фрекс, генеральний директор Nestlé в Європі

Президент Єврокомісії Баррозу: «Я високо ціную цю ініціативу з підтримки «Європейського альянсу з професійного навчання» Європейської комісії, що сприятиме популяризації сфери професійної підготовки, навчання та стажування в Європі».

Партнери Nestlé – Adecco, Axa, Cargill, CHEP, DS Smith, EY, Facebook, Firmenich, Google, Nielsen, Publicis Groupe, Salesforce.com, Twitter і White&Case – підписали зобов'язання під час заходу.

13 португальських компаній, підприємства партнери Nestlé у Португалії також приєдналися до Альянсу.  

Інші партнери з різних країн Європи, які приєднуються до «Альянсу для молоді», будуть оголошені у вересні.

«Nestlé зобов’язалась запропонувати 500 робочих місць у Португалії, наші місцеві ділові партнери взяли на себе зобов'язання запропонувати принаймні 8000 можливостей працевлаштування протягом найближчих 3-х років", - сказав Жак Ребер, генеральний директор Nestlé у Португалії.

Зобов’язання «Альянсу для молоді»

«Альянс для молоді», заснований компанією Nestlé, - це єднання провідних компаній Європи, які визнають, що безробіття серед молоді є одним з основних соціально-економічних питань на континенті, та прагнуть допомогти його вирішити. «Альянс для молоді» зобов'язується:

  1. Бути активним членом «Європейського альянсу з професійного навчання» Європейської Комісії та сприяти навчанню та професійній підготовці, бути активними послами цієї програми в усій Європі.
  2. Розробити ряд спільних ініціатив, щоб надати молодим людям досвід роботи та стажування.
  3. Залучити співробітників компанії, щоб допомогти молодим людям «підготуватись до роботи», пропонуючи консультації з проходження співбесіди та підготовки резюме.