Український пакт заради молоді

Бер 17, 2016

 

17 березня Nestlé в Україні разом із представниками українських та міжнародних компаній підписали Український пакт заради молоді 2020. Ініціаторами створення документу став Центр розвитку корпоративної соціальної відповідальності.


 

Український пакт – це  продовження Європейського пакту заради молоді, створеного у 2015 році за підтримки Nestlé та «Альянсу заради молоді». Альянс являє собою групу майже з 200 компаній партнерів та постачальників Nestlé по всій Європі, включаючи Україну, щоб допомогти молоді знайти роботу. Це зобов’язало компанії створити 100 тисяч робочих місць до 2017 року. Впродовж першого року було здійснено половину цього плану.

Україна стала другою європейською країною, яка локалізувала пакт. Цей документ об’єднує український бізнес заради спільного досягнення двох цілей до 2020 року – створення мінімум ста партнерств між бізнесом та освітнім сектором та забезпечення 10 тисяч місць для стажування і першої роботи молодих людей.

Генеральний директор Nestlé в Україні та Молдові Ансгар Борнеманн: «Сьогодні ми підписали документ, який об'єднує українські компанії заради майбутнього нашого молодого покоління, а, отже, заради майбутнього України. Це чудова ініціатива, в контексті якої ми наймаємо на роботу та проводимо навчальні тренінги для молодих людей на базі програм, що вже існують у Nestlé».

Бізнес відіграє істотну роль у створенні кваліфікованої робочої сили та вирішенні  проблем безробіття, збільшуючи шанси молодих людей знайти і зберегти свою першу роботу. В рамках «Альянсу заради молоді» Nestlé в Україні вже досягла своєї мети, найнявши більше 1200 молодих людей впродовж останніх двох років. У цьому році  компанія планує найняти ще близько 600 осіб.