Sort by
Sort by

Фінансові результати Nestlé S.A. 2016 року: органічне зростання становить 3,2%, маржа операційного прибутку збільшилася на 30 базисних пунктів у по?

fyr

Фінансові результати Nestlé S.A. 2016 року: органічне зростання становить 3,2%, маржа операційного прибутку збільшилася на 30 базисних пунктів у постійній валюті.

  • Органічне зростання 3,2% та реальне внутрішнє зростання 2,4%.
  • Обсяг продажів склав 89,5 млрд швейцарських франків, збільшившись на 0,8%, вплив курсової різниці -1,6%.
  • Операційний прибуток зріс на 30 базисних пунктів та на 20 базисних пунктів у постійній валюті, що становить 15,3%.
  • Прибуток на акцію становить 3,40 швейцарських франків, збільшився на 3,4% у постійній валюті.
  • Значне скорочення оборотного капіталу до продажів з 4.7% до 2.8%.
  • Очікуваний розмір дивідендів збільшився до 2,30 швейцарських франків за акцію.
  • Прогноз на 2017 рік: органічне зростання між 2% до 4%; стабільний операційний прибуток в постійній валюті в результаті значного збільшення витрат на процес реструктуризації з метою  подальшої беззбитковості; очікуються збільшення щодо прибутку на акцію в постійній валюті та ефективності капіталу.

Марк Шнайдер, головний виконавчий директор Nestlé S.A.: «У 2016 році ми досягли органічного прибуткового зростання у нашій індустрії, та воно є нищим за наші очікування. Ми побачили значне поліпшення маржі операційного прибутку і наш грошовий потік значно виріс. Ґрунтуючись на цих результатах, наша Рада директорів пропонує 22-е поступове збільшення дивідендів, наголошуючи на тому, що ми продовжимо послідовно виконувати наші зобов’язання.

У 2017 році, ми очікуємо органічне зростання від 2% до 4%. Для того, щоб управляти майбутньою рентабельністю, ми плануємо значно збільшити витрати на реструктуризацію в 2017 році. У результаті, торгова націнка операційного прибутку в постійній валюті очікується, що буде стабільною. Очікується зростання прибутку на акцію в постійній валюті та збільшення ефективності капіталовкладень.

Nestlé продовжує інвестувати у майбутній розвиток та операційну ефективність, орієнтуючись на середні цифри органічного зростання та значні структурні заощадження до 2020 року.”

Фінансові результати групи

Продажі

  • Загальний обсяг продажів зріс на 0,8% та становить 89,5 млрд швейцарських франків, вплив від валютних змін становить -1.6%. Результатом від придбання та продажів активів призвели до скорочення продаж на 0,8%.
  • Органічне зростання склало 3,2%, внутрішнє реальне зростання склало 2,4%, досягнувши найвищої відмітки за останні три роки.
  • Ефект від зростання цін був обмежений на рівні 0,8%, з певними поліпшеннями у другій половині року. Очікується поліпшення від цього ефекту упродовж усього 2017 року.
  • Інновації сприяли зростанням обсягів, 30% від обсягу продаж за останні три роки припадають на нові або оновлені продукти.
  • Частка електронної комерції склала 5% від обсягу продаж, що на 18%  вище у порівнянні з попереднім роком.

Операційний прибуток

  • Операційний прибуток склав 13,7 млрд швейцарських франків з маржою, зрісши на 20 базисних пунктів, що становить 15,3%. Зростання у постійній валюті 30 базисних пунктів. Ми досягли покращення завдяки наступним діям:

Істотному збільшенню інвестицій в підтримку брендів, електронної комерції, дослідженням і розробкам та інвестиціями в наші нові сфери дослідження харчування та здоров'я. Маркетинг спрямований на споживачів збільшився на 6,3% у постійній валюті.

У 2016 році витрати на реструктуризацію подвоїлись в два рази, досягнувши 300 мільйонів швейцарських франків задля підтримки структурної економії витрат на ініціативи.

Чистий прибуток

  • Чистий прибуток склав 8,5 млрд швейцарських франків. На такий результат вплинули декілька пунктів, найбільшим з яких є разові коригування відкладених податків.
  • Прибуток на акцію склав 2,76 швейцарських франків, що свідчить про зниження на 4,8% з тих самих причин.
  • Прибутки на акцію в постійній валюті збільшилися на 3,4%.

Рух грошових коштів та оборотний капітал

  • Операційний рук грошових коштів збільшився на 1,3 млрд швейцарських франків до 15,6 млрд швейцарських франків (17,4% від обсягу продажів) частково через скорочення оборотного капіталу. Вільний грошовий потік покращився на 200 млн швейцарських франків до 10,1 млрд швейцарських франків (11,3% від обсягу продажів). Це демонструє нашу здатність генерувати сильний грошовий потік послідовно навіть в умовах нестабільності на ринку валют.
  • Середній оборотний капітал зменшився на 190 базисних пунктів з 4,7% до 2,8% від обсягу продажів (в середньому за останні п'ять кварталів).
  • Дохід на інвестований капітал разом з нематеріальні активами покращився на 30 базисних пунктів до 11,2%. Дохід на інвестований капітал без врахування нематеріальних активів покращився на 180 базисних пунктів до 31,7%.

Зона AMS

Обсяг продажів склав 26,4 млрд швейцарських франків, органічне зростання 4,2%, реальне внутрішнє зростання 1,3%; операційний прибуток 19,3%, -10 базисних пунктів.

Зона EMENA

Обсяг продажів склав 16,2 млрд швейцарських франків, органічне зростання 2,0%, реальне внутрішнє зростання 2,7%; операційний прибуток 16,7%, +100 базисних пунктів.

  • Зона досягла сильного реального внутрішнього зростання, зростаючи четвертий рік поспіль і збільшуючи частку на ринку, демонструючи здатність до інновацій.
  • У Західній Європі позитивне органічне зростання було обумовлене реальним внутрішнім зростання. Ефект від зміни цін був негативним, що супроводжувалось низькими цінами на сировину та конкуренцією.

Бізнеси кормів для тварин, Nescafé та категорія заморожених продуктів продовжують бути основними джерелами зростання на більшості ринків.

У Німеччині та Франції ми досягли значного реального внутрішнього зростання, в той час як Південна Європа продемонструвала хороші показники органічного та реального внутрішнього зростання. У Великобританії цей рік був особливо важким через зниженням обсягів і цін.

  • Центральна та Східна Європа продовжують показувати сильне органічне зростання на основі позитивного реального внутрішнього зростання і ціноутворення.

У Росії ми досягли значного органічного зростання з позитивними показниками реального внутрішнього зростання. Це було зумовлено зростанням категорії розчинної кави Nescafé, особливо Barista. Росія показала найкращі показники серед ринків у категорії кормів для тварин у всьому світі, на чолі з кормами для котів Felix.

Інфляція в Росії та Україні зумовили позитивний ефект від зміни цін в регіоні, в той час як всі інші ринки постраждали від дефляції.

  • Бізнес залишається стійким на Близькому Сході і в Північній Африці з позитивним органічним зростанням, але нестабільне середовище і дефляційний тиск сповільнюють рух:

Події в Іраці, Йемені, Лівії та Сирії досі мають вплив. Також в регіоні був дефляційний тиск на молочну продукцію.
У Туреччині Nescafé та кондитерські вироби зазнали значного зростання. Ринок Північної Африки мав також хороші показники.

  • Операційний прибуток зріс на 100 базисних пунктів, навіть з урахування втрат на реструктуризацію та збільшення інвестицій в маркетинг. Прибутковість покращилась у більшості категорій в результаті зростання обсягів продажів преміальної продукції, ефекту від збільшення об’ємів, економії за рахунок ефективності та сприятливих виробничих витрат.

Зона AOA

  • Обсяг продажів склав 14,5 млрд швейцарських франків, органічне зростання 3,2%, реальне внутрішнє зростання 2,9%; операційний прибутку 19,0%, + 60 базисних пунктів.

Прогноз

У 2017 році, ми очікуємо органічне зростання від 2% до 4%. Для того, щоб управляти майбутньою рентабельністю, ми значно плануємо збільшити витрати на реструктуризацію у 2017 році. Як результат, ми очікуємо стабілізацію операційного прибутку від торгових операцій. Ми очікуємо збільшення за показниками прибутку на акцію в постійній валюті та покращення ефективності капіталовкладень.