Sort by
Sort by

Циркулярна економіка

solar_panel

Ми зібрали компанії лідерів сталого розвитку

Хіба сталий розвиток може не подобатися?

Зараз сталий розвиток у всіх на слуху і говорять про нього у виключно позитивному ключі. Та перш ніж ми познайомимося з світовими лідерами сталого розвитку, варто розуміти справжню суть цього терміну.

Сталий розвиток може викликати в уяві образи перероблених чайних пакетиків і вирощуваних вдома овочів, але що це означає, коли йдеться про багатомільярдні глобальні галузі?

Організація об'єднаних націй визначає сталий розвиток як «розвиток, який задовольняє потреби теперішнього часу, не ставлячи під загрозу здатність майбутніх поколінь задовольняти свої власні потреби».

Найбільш сталими компаніями у світі є ті, які докладають найбільше зусиль, щоб мінімізувати свій негативний вплив на довкілля, суспільство і економіку при одночасній максимізації позитивного впливу.

Продуктивність бізнесу з точки зору сталого розвитку вимірюється за допомогою багатьох комплексних оцінок, які складають індекс сталого розвитку Доу Джонса (DJSI).

DJSI є всесвітньо визнаним еталонним тестом, який вимірює продуктивність найбільших 2 500 глобальних компаній. Ось лідери галузі в п'яти основних секторах.

Автомобільна галузь

BMW, Німеччина

Згідно DJSI, BMW очолює автомобільну промисловість завдяки своїй визначній екологічній та соціальній діяльності. Покращення ефективності компанії призвело до скорочення середнього показника викидів СО2 автомобілями на 3,3% з розрахунку на кілометр за останній рік.

Індекс показує, що на додаток до потужної екологічної ефективності BMW є одним із найбільш привабливих роботодавців у світі. Вона пропонує співробітникам широкі можливості для отримання освіти та професійної підготовки. Компанія також продемонструвала вражаючу відданість дотриманню прав людини.

Споживчі товари

LG Electronics, Південна Корея

LG ставить перед собою цілі Greener 2020, які включають в себе скорочення на 40% викидів парникових газів, а також збільшення нового «зеленого» бізнесу на 15%.

Індекс показує, що з 2008 року цей виробник скоротив загальну кількість викидів парникових газів на 353 000 тон. Дотримуючись принципів «зеленої» упаковки, LG скоротила вагу упаковки і логістичні витрати.

LG інвестувала 91% своїх соціальних інвестицій у громадські ініціативи, використовуючи технічну експертизу компанії для розробки додатків доступності для публічного використання і здійснення свого внеску в громадську інфраструктуру.

Продукти харчування та напої

Nestlé, Швейцарія

Із загальною оцінкою 92 зі 100 (PDF, 600Кб) Nestlé отримала кращі результати в галузі в усіх трьох категоріях: економічній, екологічній та соціальній.

Висока оцінка компанії згідно Індексу отримана за «видатні кроки», здійснені нею задля впровадження правозахисних принципів у політику управління постачальниками, а також лідерство в галузі у сфері охорони здоров'я і харчування.

Присудивши Nestlé 100 балів у категорії «Екологічна оцінка», Індекс визнав прихильність компанії забезпеченню максимально можливої екологічності та соціальної відповідальності для своїх продуктів і процесів.

Наприклад, нещодавно у Швейцарії Nestlé почала співпрацювати з місцевими фермерами, щоб відкрити найбільший у країні біогазовий завод, який використовує гній великої рогатої худоби для вироблення екологічно чистої енергії для заводу бутильованої води Henniez, що належить Nestlé, і швейцарської електромережі.

Натомість фермери отримують більш екологічний гній, і Nestlé також допомагає їм дбати про місцеве довкілля. Такі проекти, як цей, допомогли компанії отримати оцінку 98 зі 100 у соціальній категорії DJSI у блоці «Соціальна діяльність компанії/філантропія».

Господарські товари

Unilever, Нідерланди

DJSI встановив, що сталий розвиток є характерним діяльності Unilever в цілому.

Наприклад, Dove визнаний за його проект про почуття власної гідності, який кидає виклик нормам краси і спонукає жінок відчувати себе впевнено у своїх власних тілах. Проект охопив 19 мільйонів молодих людей і зробив Dove одним із провідних брендів компанії Unilever з продажів.

Unilever також досягла значного прогресу у напрямку збільшення числа жінок на керівних посадах. Тепер 45% менеджерських посад у компанії займають жінки.

План Сталого Розвитку Unilever має на меті скоротити вдвічі вплив продуктів компанії на навколишнє середовище. Компанія вже скоротила кількість відходів, пов'язаних з утилізацією продукції, на 29% з 2010 року.

Технічне обладнання

Hewlett Packard Enterprise Co, США

DJSI виявив, що HPE продовжує приділяти першочергову увагу економічним, екологічним та соціальним аспектам в його бізнес-стратегії.

Компанія показала особливо гарні результати у сфері зайнятості. Її робота по захисту недоторканності приватного життя була підкріплена її прихильністю забезпечувати добробут і дотримання прав людини серед її співробітників і клієнтів.

Згідно Індексу, управління інноваціями є ще однією перевагою компанії, а новий стратегічний напрям діяльності компанії – підвищена увага послугам і консалтингу – дозволить їй конкурувати на нових фронтах.

Чому це має значення?

Коли корпорації інвестують у розвиток своїх громад, ці компанії стають місцем, де люди хочуть працювати. Коли люди працюють на роботодавця, який дає їм щось натомість, вони відчувають, що роблять свій внесок у створення кращого світу.

Компанії, які цінують своїх співробітників як особистостей і членів спільноти, більш ймовірно, користуються більшою лояльністю і ентузіазмом серед співробітників, які у кінцевому підсумку забезпечують більш високий рівень задоволеності клієнтів.

Бути соціально та екологічно відповідальним означає також давати споживачам те, чого вони очікують. Все більше і більше людей хочуть розуміти, на що впливають їхні витрати. Компанії, які до цього дослухаються, орієнтовані головним чином на найбільш сталі рішення в рамках своїх бізнес-моделей.