Підсумки діяльності Nestlé S.A. за 2011 рік

Лют 16, 2012

16 лютого 2012 року, м. Веве, Швейцарія. Група компаній Nestle повідомила, що у 2011 році обсяг продажів склав 83.6 млрд. швейцарських франків, а органічне зростання - 7.5%, ставши одним з найкращих результатів протягом останніх років. Показник органічного зростання складається з реального внутрішнього росту (3.9%) і ціноутворення (3.6%). Обмінний курс валют негативно вплинув на фінансові показники Групи (13.4%), як і вилучення активів за вирахуванням придбань (більше 4.2%), в основному за рахунок продажу Alcon. За винятком Alcon, продажі знизилися на 4,8%.

  1. Операційний прибуток Групи склав 12.5 млрд. швейцарських франків. Маржа збільшилася на 60 базисних пунктів (90 базисних пунктів у постійній валюті) до 15.0%.
  2. «Програма постійного вдосконалення Nestle» у всіх сферах діяльності компанії продовжує створювати істотну економію, частково компенсуючи збільшення виробничої собівартості.
  3. Собівартість продукції збільшилась на 190 базисних пунктів.
  4. Загальні витрати на маркетинг знизилися на 100 базисних пунктів, в основному за рахунок змін в структурі маркетингу та продажів. Споживчий маркетинг залишився на тому ж рівні після двох років значного зростання, який дозволив нам посилювати позиції на ринку в більшості категорій.
  5. Адміністративні витрати знизилися на 80 базисних пунктів
  6. Чистий прибуток склав 9,5 млрд. швейцарських франків (до 8,1% на постійній основі).
  7. Прибуток на акцію (EPS) збільшився на 7,8% в постійній валюті.
  8. Операційний грошовий потік становить 9.8 млрд. швейцарських франків, залишаючись на незмінному рівні з 2010 року (за винятком грошових потоків Alcon в 2010 році і впливу іноземної валюти в 2011 році).

Пол Бюльке, головний виконавчий директор Nestle: «У 2011 році нам вкотре вдалося досягнути високих показників на всіх ринках. Цей був складний рік і ми не сподіваємось, що 2012 рік буде легшим. Ми продовжуємо інвестувати в майбутнє і посилювати виробничі потужності в усьому світі. В Китаї ми започаткували нові партнерства. Nestle Health Science мало добрий початок. Серед наших інноваційних досягнень – створення можливостей у всіх категоріях, будь то залучення нових споживачів на ринках країн, що розвиваються, чи посилення прихильності споживачів до бренду в розвинених країнах. Наш стратегічний бізнес-план відповідає сьогоденню як ніколи, і призведе нас до покращення діяльності. Тому ми переконані, що вдалі позиції на початку 2012 року допоможуть реалізувати бізнес-модель Nestle: органічне зростання на 5-6% та збільшення маржі і доходу на акцію в постійних валютах».

*Примітка: як повідомлялося раніше, починаючи з січня 2011 року, Nestle використовує інші показники у підрахунках виручки та операційного прибутку, що не впливає на чистий прибуток і прибуток на акцію. Показники 2010 року було перераховано з урахуванням цих змін для зручності у порівняльному аналізі, за винятком Alcon, прибутку на акцію і грошових потоків, які враховують Alcon.



Відео-звернення виконавчого директора Nestlé S.A. Пола Бюльке